torstai 20. syyskuuta 2012

these few last weeks

moikka! tulin nyt kirjottelee taas ku tylsyys iski...:D elikkäs meil on nyt ollu 2 viikkoa tettii ja oon ollu alepassa, siel forumissa ja ihan hirveetä on, oikeesti tosi raskasta ja hirveetä! värjäsin muute hiusten latvat tän viikon alussa punasemmaks, mut niist tuli tosi tosi viininpunaset :// oisin halunnu vähä kirkkaammat, mut iha sama. sit myös oon halunnu kauan sitä cubuksen pitkää takkiii valkosta semmosta. ja niit kokoi ei tietenkää ollu missää no sit viime viikol stadis kävin kysyy cubuksesta ja sain varata sen et hetiku sinne myymälää tuodaa niit xs kokoja niin ne varaa sen mulle :) ja eilen kävin hakemassa, oi että rakastan tota!! :) ainii ja sit kävin justiinsa avaamassa kirjekuoren ku nyt tuli se viimenen palkka eli kaikki lisät mitä olin myyny, ku olin siel puhelinmyynnis. ja perhana 101 euroo 50 senttii!!! luulin et saisin 20 euroo XDXD iloinen ylläri. anteeks kun hehkutan mut oikeesti olin odottanu niin paljon vähemmän.
huomen on sit viimenen päivä tetissä ja sit viikonloppu, jes! tänää olin nutalla kamujen kaa ja oli kiva päivä :)  ja pihla teki mulle hienon waterfall letin! kiitos pipa!
ei mulla kummempia, kiva kun jaksoit lukea! heippa <3 täs kuvia sitte

cubus 80 euroo
 
 
pipo, carlings 10 euroo

tän puuterin ostin kans tos alkuviikost ja hyvin on toiminu, pitää mun iholta rasvasuuden ja kiillon poissa!
 




 
 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti