torstai 9. helmikuuta 2012

!

Moikka! Tämmösen pikaisen jutun nyt ajattelin kirjottaa. Mun päivä oli ihan tavallinen, koulussa mentiin luistelee tonne helvetin kylmää ilmaa mut ei sit siel paikanpääl tuntunu hirveelle :D. Sitte kävin himas ja Lähettii Eltsun kaa käymää stadissa. Sit mentii pasilaa hesee ja Joonaki tuli sinne jonka jälkee mentii vanttikselle ja sit Eltsulle. Niinku oon jo kertonu että mulla ei toimi toi koneen usb niiin on vaikee lisäillä kuvii joka päivä jne. joten ei mulla muuta, kiitti momooi <3 Ja ois tosi kiva jos saisin lisää lukijoita(et liittykää ihmeessä (jos) kinnostaa!, muuten tuntuu että kirjotan turhaan...) ://



                                                    Tässä etiskelin kuvia mimmoseks haluisin mun huoneen sisustaa, nää on vaa nii hienoi :D <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti