keskiviikko 22. helmikuuta 2012

-you are my king of hearts-

Mooikka! :) Eilen oli TOSI kivä päivä with Eltsu, Pihla ja Joona! Repästii jostain et lähetää ikeaa, ja sit katottiii bussiaikataulut ja mentii stadii kiasman etee venaa bussiii, sit se kuski tuijotti mua ihan koko ajan sit katoin sitä vähä sillei kysyvästi, ni se avaa ne ovet ja on sillei '' lähe vetää täält kyyläämäst'' :DDDD hmmm... Mutjoo sit päästii bussii ja mentii ikeaa, sit ikeas tsillattii käytii syömäs nam, ja sit kierreltii kattomas huonekalui jne. Sit tultii takasi ja käytiii viel vanttikselki. Mutjuu kivaa oli, ei mulla ihmeempiä paitsi kuvat eilisestä on Eltsulla niin ei oo nyt mitäääään pictureita , mut mä laitan ne myöhemmin :)!

                  Täl vasemman puoleisel on ihanat hiukset! tuskin sopis mulle:DD, mut kummiski coolit!
                  Ja ääää mä haluuun niin paljon sisustaa mun huoneen uudelleen!:(

                                         ihania sanoisinko<3!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti