keskiviikko 8. helmikuuta 2012

heippa! pitkästä aikaa:) Mul on ollu toosi vaikee keksii tänne mitään ja kun tää mun koneen usb liitin paska ei toimi niin en voi ikinä lisää mitää kuvii paitsi sit jonku kamun koneelta, ni tää on nyt ollu vähän tämmöstä et en oo kirjottanu tänne YHTÄÄN MITÄÄN. En tiiä ees kiinnostaako ketään tää mun blogi tai että lukeeko tätä muut ku pari tyyppii ni on jääny tää ihan kokonaan. Ajattelin nyt kummiskin etten luovuta vielä :DD vaan yritän pistellä tänne jotain joka vois (ehkä) kiinnostaa (joitakin)! Kerron mun päivästä vähän,:) olin pihlan, eltsun ja joonan kaa ja käytiin heses ja sit vedeltiin junalla vanttikselle ja takasin:) Täs oon nyt käyttäny iltaani siihen et katoin salkkarit ja miettiny mitä tänne pistäisin..Tässä nyt sitten jotain kuvia :o

                              Tämmösen ostin pari päivää sitten mutta beessin värisen:) gina tricot 29.95









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti